În vremurile în care trăim, se pune accentul pe automatizarea cât mai multor procese, iar în acest context EXE Software a lansat și perfecționat esFields. Aplicația asigură automatizarea procesului de vânzări, oferind suport în colectarea și procesarea datelor de către agenții de lucru din teren. Soluția propusă de compania românească poate fi personalizată pentru varii domenii, în funcție de nevoile fiecărui client, fiind destinată, în primul rând, companiilor din zona de distribuție și merchandising.

Iată câteva moduri prin care esFields simplifică lucrurile:

  1. Acces direct la informațiile din piață

Aplicația asigură strângerea datelor din piață în timp real, cu ajutorul unor formulare customizabile, oferind, astfel, o imagine de ansamblu asupra informațiilor de interes si dând posibilitatea de a mări viteza de reacție la eventuale schimbări.

  1. Transparența activităților între utilizatori, puncte de vânzare și centru

Fiecare agent din teren are o înțelegere clară asupra muncii sale și a celorlalti coechipieri, aceasta fiind o funcție utilă mai ales pentru afacerile de produse perisabile. Spre exemplu, în cazul unei companii de înghețată, conducerea poate avea o imagine concretă asupra cererii și vânzării, astfel încât să ofere, mereu, produse proaspete fiecărui magazin partener.

  1. Îndeplinește funcțiile mai multor dispozitive

Soluția permite plasarea comenzilor și înlocuiește mai multe dispozitive și aplicații, precum P.D.A. (Personal Digital Assistant), scannere de coduri de bare, echipamente G.P.S., chitanțier sau facturier. Mai mult, prin scanarea codurilor de bare ale produselor, utilizatorii obțin, în timp real, informații suplimentare despre acestea.

  1. Oferă beneficii și informații despre target

Cu ajutorul esFields, agenții din teren știu cât au îndeplinit din obiectivele pe care și le-au propus și au o idee clară despre eficiența activităților lor, ceea ce face posibilă obținerea bonusurilor mai ușor.

  1. Viață mai simplă pentru întreaga echipă

Aplicația permite, în timp real, o perspectivă clară asupra dispunerii în teren a echipei, pontarea programului, gestionarea cererilor de concediu, coordonarea agenților în raport cu managerul lor, share-uirea documenterlor și imaginilor între utilizatori și un chat prin care se poate comunica orice problemă.