Scurtă descriere a soluției

esAgent este o soluție mobilă de tip SFA (sales force automation), dedicată tranzacțiilor și activităților realizate la punctele de vânzare (POS). Instrumentul permite agenților de vânzări să supravegheze comenzi, stocuri, prețuri recomandate sau oferte, să gestioneze relația cu clienții și să ia decizii bazate pe analiză de date. Toate acestea sunt posibile prin intermediul unor formulare predefinite și a unor rapoarte ce pot fi customizate și integrate cu datele deja existente.

Soluția esAgent este dedicată:
  • Echipelor moderne sau tradiționale de vânzări din companii de producție
  • Companiilor cu activități de vânzare, directe sau indirecte
  • Agenților de „van-sales”
  • Directorilor de vânzări regionali sau account managerilor

Beneficii

1.  Plasare de comenzi, colectarea plăților, vizualizarea statusului comenzilor și chitanțelor

2. Înregistrează informații de la punctele de vânzări, chiar și fără conexiune la internet – datele vor fi sincronizate atunci când conexiunea va fi restabilită, apoi transferate către echipele centrale

3. Integrare cu soluții ERP la cerere, pentru acces facil la resurse și date

4. Funcție de calculare a bonusurilor, pentru motivarea agenților prin crearea de clasamente alte membrilor echipei, bazate pe diverși indicatori de performanță

5. Comunicare în timp real – beneficiezi de informații de la întreaga rețea de agenți din teren, datorită funcției de chat și distribuire de documente

6. Vezi informații esențiale cu privire la produse, cum ar fi stocuri disponibile, prețuri recomandare, istoricul clienților și costurile aferente, produse recomandate pe baza unor promoții, campanii și tendințe de cumpărare

7. Printează comenzi, chitanțe și alte documente, cu ajutorul imprimantei portabile

8. Gestionarea mai eficientă a comenzilor și a plăților înregistrate

9. Rute predefinite și orar bine stabilit

10. Aliniere la standardele GDPR, deoarece aplicația îți permite să obții acordul clienților pentru colectarea și stocare datelor acestora (ex: câmpul dedicat prospectării unor noi locații / companii)

Aruncă o privire!

Vezi cum arată produsele noastre și află cum poți folosi câteva din cele mai populare funcționalități. Toate soluțiile sunt customizabile, așadar, dacă vrei să afli mai multe detalii despre acestea, contactează-ne și noi vom lua legătura cu tine în cel mai scurt timp!

Tehnologii & funcționalități

Funcționalități
  • Gestionarea comenzilor
  • Disponibilitatea stocurilor si gestionarea relatiei cu clientii
  • Raportarea datelor colectate din tranzactii financiare
  • Crearea unor clasamante pe baza target-ului de vanzari si altor KPI
  • Analiza tendintelor pietei, in functie de istoricul clientilor si obiceiurile de cumparare
  • Urmarirea orarului echipelor din teren
  • Posibilitate de printare a documentelor
  • Funcție de chat și distribuire de documente
  • Urmărire prin GPS a dispozitivelor
  • Integrare cu Google Maps
  • Configurarea și optimizarea rutelor
  • Înregistrarea duratelor (a timpilor de călătorie etc)
  • Respectarea GDPR
  • Stocare cu Microsoft Azure cloud
  • Rapoarte Power BI
  • Validarea datelor înregistrate
  • Scanare cod QR și cod de bare
Tehnologii

Whitepaper

Practici și sfaturi eficiente

Descarcă și citește ghiduri complexe, care te vor ajuta să fii la curent cu ultimele tendințe din tehnologii precum BI, dezvoltare de software la comandă și alte subiecte din IT. Află cum diverse soluții software pot contribui la creșterea afacerii tale.

Mai mult

Blog

Fragmente din lumea tehnologiei

Citește cele mai noi știri din lumea IT și află despre practici de succes. Descoperă ce se ascunde în spatele celor mai noi tehnologii, care sunt cele mai populare tendințe în diverse industrii și cum poți implementa soluții inovative pentru afacerea ta.

Mai mult

Studii de caz

Ei au încredere în noi!

Companii similare cu cea pe care o reprezinți folosesc produsele și serviciile noastre! Află detalii despre proiectele pe care le desfășurăm împreună cu clienți locali sau internaționali, citește poveștile lor de succes și descoperă cum colaborarea cu EXE Software îți poate rezolva problemele de business.

Mai mult

Alege planul care ți se potrivește cel mai bine

Costurile pot varia în funcție de pachetul de produse ales. Hai să stăm de vorba și să descoperim împreună care plan este cel mai potrivit pentru compania ta.

Pentru orice întrebare, contactează-ne!

Implementare

intre €13.00

și

€21.00

utilizator / lună

* în funcție de numărul de aplicații alese din suita esFields.

Contacteaza-ne
Suport

intre €230.00

și

€920.00

* / lună

* în funcție de numărul de utilizatori, amploarea proiectului și numărul de ore de lucru.

Contacteaza-ne

câțiva clienți care folosesc produsele noastre

Pentru noi, “We are în this together” este mai mult decât un simplu motto – este modul în care ne desfășurăm activitatea. Suntem alături de clienții noștri pană la finalul proiectului, ghidându-i în fiecare etapă pentru a obține cele mai potrivite soluții software.