Produse

Pro HR App

Imagine de ansamblu asupra proceselor de HR ale companiei tale.

Clienți
Mullen Lowe

ProHR App a îmbunătățit procesele interne și a simplificat sarcinile administrative de zi cu zi, atât pentru manageri, cât și pentru membrii echipelor.

DDM Holding

DDM folosește o versiune personalizată a ProHR App, dezvoltată pentru a facilita procesul de aprobare a concediilor și supravegherea prezenței zilnice.

Vezi ce poate face soluția ProHR pentru compania ta

  • Aplicație software ușor de personalizat, dedicată automatizării diferitelor procese de resurse umane;
  • Versiune standard ce cuprinde patru module: dezvoltarea carierei, concedii, administrare și recrutare;
  • Susține strategia de HR, oferind o imagine de ansamblu asupra activității angajaților;
  • Ajută managerii și membrii echipei să acceseze date relevante și să furnizeze rapoarte, în funcție de nevoile fiecărei companii.
Beneficii

Descoperă toate beneficiile aplicației ProHR

Rapoarte personalizate

Furnizează rapoarte personalizate privind activitatea angajaților, constând în informații ca prezența, competențele  și altele.

Disponibil companiilor multinaționale

Disponibil pentru companii cu mai multe țări și fiind configurat cu sărbători naționale în mod implicit, în funcție de locație.

Automatizează activități repetitive

Automatizează o gamă largă de activități repetitive în departamentul de resurse umane: administrare, prezență și așa mai departe.

Evaluează ușor performanța echipei

Ajută HR să evalueze angajații și să-și construiască planul de dezvoltare.

Interfață personalizabilă

Personalizabil la cerere, în funcție de nevoile fiecărui client adăugând sau eliminând module.

Număr nelimitat de utilizatori

Poate fi folosit de companii, indiferent de numărul lor de angajați, fiind potrivit pentru numeroase situații.

Economisește timp prețios

Economisește angajaților timp prețios, pe care îl pot petrece pentru alte task-uri de serviciu.

Caracteristici

Descoperă toate caracteristicile ProHR

Soluția noastră ajută la o mai bună organizare a echipei, oferind posibilitatea de a gestiona skill-urile fiecărui membru, pe baza unor date exacte.

Dezvoltarea carierei
  • Managerii pot construi fișe de competențe pentru fiecare membru al echipei;
  • Pot fi stocate informații diverse, despre evoluția profesională a angajaților, cum ar fi nivelul de senioritate, abilități și cunoștințe, obiective de carieră, certificări și altele;
  • Se pot construi rapoarte, conținând informații relevante, precum competențe predominante ale angajaților, cunoștințe ce trebuie îmbunătățite și așa mai departe.
Recrutare
  • Gestionarea informațiilor cu privire la aplicanții pentru posturile disponibile;
  • Posibilitatea de a căuta în baza de date, prin folosirea unor cuvinte cheie, cum ar fi nivelul de senioritate al angajaților sau candidaților, locație și altele;
  • Stocarea testelor pentru aplicanți, teste ce pot fi generate automat în funcție de parametrii stabiliți de către recruiter: nivel de dificultate, cunoștințe ce urmează a fi testate, număr de întrebări și așa mai departe;
  • Previzionarea perioadelor în care activitatea de recrutare este mai intensă.
Concedii
  • Utilizatorii pot gestiona toate tipurile de concedii: concediu medical, concediu de odihnă, învoiri, lucru la distanță, deplasări de afaceri și altele;
  • Managerii pot aproba sau refuza cereri prin aplicație - aceștia vor primi un mail automat, odată ce angajații își selectează zilele de concediu, iar după aprobare, aplicația generează documentul oficial pentru a fi printat;
  • Utilizatorii au o imagine de ansamblu asupra situației zilelor de concediu;
  • Aplicația notifică managerii, atunci când intervin modificări în programul angajaților: lucru la distanță, deplasări în interes de serviciu, întâlniri cu clienții și altele;
  • Semnătura electronică, la cerere;
  • Soluția poate fi integrată cu sistemul de pontaj pentru înregistrarea și calcularea timpul petrecut de angajați la locul de muncă.
Administrație
  • Utilizatorii cu rol de administrator pot construi baze de date complexe, unde pot fi stocate diverse informații despre angajați, cum ar fi datele personale, documentele de angajare, istoricul sau fișa postului;
  • Aplicația poate trimite notificări utilizatorilor, în funcție de necesitatea administratorului. De exemplu, informări cu privire la valabilitatea unor documente;
  • Utilizatorii pot accesa organigrama companiei, care se actualizează automat, atunci când unui angajat îi este atribuit un rol nou;
  • Permite managerului să construiască și să verifice rapoarte conținând diverși parametri cu privire la rata de retenție a angajaților - durată medie angajărilor din companie, numărul de persoane care lucrează full-time sau part-time sau rată de retenție.
Experiență

Soluția potrivită

Companii diverse folosesc Pro HR App pentru o mai bună integrare a proceselor de HR și pentru a avea o imagine de ansamblu asupra resursei umane.

10

Ani de experiență în implementarea soluției

1500

Utilizatori activi ai aplicației Pro HR App