Pro HR App

Imagine de ansamblu asupra proceselor de HR ale companiei tale

Pro HR App

Ei au încredere în noi!

Mullen Lowe

Echipa Mullen Lowe

ProHR App a îmbunătățit procesele interne și a simplificat sarcinile administrative de zi cu zi, atât pentru manageri, cât și pentru membrii echipelor.

DDM Holding

Echipa IT de la DDM Holding

DDM folosește o versiune personalizată a ProHR App, dezvoltată pentru a facilita procesul de aprobare a concediilor și supravegherea prezenței zilnice.

Vezi ce poate face soluția pentru compania ta

  • Aplicație software ușor de personalizat, dedicată automatizării diferitelor procese de resurse umane
  • Versiune standard ce cuprinde patru module: dezvoltarea carierei, concedii, administrare și recrutare
  • Susține strategia de HR, oferind o imagine de ansamblu asupra activității angajaților
  • Ajută managerii și membrii echipei să acceseze date relevante și să furnizeze rapoarte, în funcție de nevoile fiecărei companii

Beneficii

  • Pot fi create rapoarte personalizate cu privire la activitatea angajaților, oferind informații precum prezență, competențe și altele
  • Soluția este eficientă indiferent de numărul de angajați din companie (poate suporta un număr nelimitat de utilizatori)
  • Permite angajaților să își dedice timpul exclusiv activităților relevante
  • Versiune mobilă a aplicației
  • Aplicația poate fi utilizată de companii cu locații în mai multe țări și poate fi configurată pentru a importa date în funcție de locație, cum ar fi sărbătorile naționale din țările respective
  • Automatizează o varietate de activități repetitive specifice departamentului de HR (administrare, fise de prezență etc)
  • Personalizat la cerere, în funcție de focalizarea fiecărui client (putem adăuga sau elimina module)
  • Interfața este customizabila și ușor de folosit
  • Permite specialiștilor din zona de HR să evalueze angajații actuali și să construiască un plan de dezvoltare pentru aceștia, ținând cont și de nevoile companiei
  • Susține strategia de resurse umane, oferind o imagine de ansamblu asupra competențelor angajaților
  • Stocare de infrormații „on premises” sau în Cloud, la cerere

Caracteristici

Carieră
  • Managerii pot construi fișe de competențe pentru fiecare membru al echipei
  • Pot fi stocate informații diverse despre evoluția profesională a angajaților, cum ar fi nivelul de senioritate, abilități și cunoștințe, obiective de carieră, certificări etc
  • Se pot construi rapoarte conținând informații relevante, precum competențe predominante ale angajaților, cunoștințe ce trebuie îmbunătățite etc.
Recrutare
  • Gestionarea informațiilor cu privire la aplicanții pentru posturile disponibile
  • Posibilitatea de a căuta în baza de date, prin folosirea unor cuvinte cheie (cum ar fi nivelul de senioritate al angajaților/ candidaților, locație etc)
  • Stocarea testelor pentru aplicanți, teste ce pot fi generate automat în funcție de parametrii stabiliți de către recruiter: nivel de dificultate, cunoștințe ce urmează a fi testate, număr de întrebări etc)
  • Previzionarea perioadelor în care activitatea de recrutare este mai intensă.
Concedii
  • Utilizatorii pot gestiona toate tipurile de concedii: concediu medical, concediu de odihnă, învoiri, lucru la distanță, deplasări de afaceri și altele
  • Managerii pot aproba sau refuza cereri prin aplicație - aceștia vor primi un e-mail automat odată ce angajații își selectează zilele de concediu, iar după aprobare, aplicația generează documentul oficial pentru a fi printat
  • Utilizatorii au o imagine de ansamblu asupra situației zilelor de concediu
  • Aplicația notifică managerii atunci când intervin modificări în programul angajaților: lucru la distanță, deplasări în interes de serviciu, întâlniri cu clienții etc
  • Semnătura electronică, la cerere
  • Soluția poate fi integrată cu sistemul de pontaj, pentru înregistrarea și calcularea timpul petrecut de angajați la locul de muncă.
Administrație
  • Utilizatorii cu rol de administrator pot construi baze de date complexe, unde pot fi stocate diverse informații despre angajați, cum ar fi datele personale, documentele de angajare, istoricul sau fișa postului
  • Aplicația poate trimite notificări utilizatorilor, în funcție de necesitatea administratorului (de exemplu, informări cu privire la valabilitatea unor documente)
  • Utilizatorii pot accesa organigrama companiei, care se actualizează automat atunci când unui angajat îi este atribuit un rol nou
  • Permite managerului să construiască și să verifice rapoarte conținând diverși parametrii cu privire la rata de retenție a angajaților (durată medie angajărilor din companie, numărul de persoane care lucrează full / part time, rată de retenție etc).

Experiență

Companii diverse folosesc Pro HR App pentru o mai bună integrare a proceselor de HR și pentru a avea o imagine de ansamblu asupra resursei umane.

10

Ani de experiență în implementarea soluției

1500

Utilizatori activi ai aplicației Pro HR App