SCURTĂ DESCRIERE A SOLUȚIEI

Aplicație customizabilă, dedicată automatizării proceselor de HR, a cărei versiune standard este construită pe patru module: dezvoltare, concedii, administrație și recrutare. Susține strategia privind resursele umane, oferind o imagine de ansamblu asupra activităților angajaților, permițând managerilor și membrilor din echipă să acceseze informații relevante și livrând rapoarte personalizate, în funcție de nevoi.

Soluția Pro HR App este dedicată:
  • Directorilor de resurse umane
  • Directorilor generali
  • Managerilor de echipă
  • Tuturor angajaților (în funcție de dorința angajatorului)

Funcționalități

Funcționalități
Carieră
  • Managerii pot construi fișe de competențe pentru fiecare membru al echipei
  • Pot fi stocate informații diverse despre evoluția profesională a angajaților, cum ar fi nivelul de senioritate, abilități și cunoștințe, obiective de carieră, certificări etc
  • Se pot construi rapoarte conținând informații relevante, precum competențe predominante ale angajaților, cunoștințe ce trebuie îmbunătățite etc.
Concedii
  • Soluția permite liderilor și membrilor din echipă să gestioneze orice tip de concediu: medical, de odihnă, lucru la distanță, deplasări, învoiri și altele (în funcție de specificul companiei)
  • Managerii pot aproba sau respinge cererile direct în aplicație: odată ce utilizatorul selectează zilele de concediu, team leader-ul va primi automat un email, iar după confirmare, aplicația generează cererea deja completată, pentru a fi printată
  • Liderii echipelor pot vedea cu ușurință situația concediilor fiecărui angajat, iar aceștia își pot gestiona zilele libere disponibile
  • Aplicația trimite notificări atunci când intervin modificări în programul angajaților, cum ar fi lucru la distanță, deplasări în interes de serviciu, întâlniri cu clienții etc
  • Semnătura electronică, la cerere
  • Soluția poate fi integrată cu sistemul de pontaj, pentru înregistrarea și calcularea timpul petrecut de angajați la locul de muncă.
Administrație
  • Construirea de baze de date complexe, unde pot fi stocate diverse informații despre angajați
  • Aplicația poate trimite notificări utilizatorilor, în funcție de necesitatea administratorului (de exemplu, informări cu privire la valabilitatea unor documente)
  • Utilizatorii pot accesa organigrama companiei, care se actualizează automat atunci când unui angajat îi este atribuit un rol nou
  • Permite managerului să construiască și să verifice rapoarte conținând diverși parametrii cu privire la rata de retenție a angajaților (durată medie angajărilor din companie, numărul de persoane care lucrează full / part time, rată de retenție etc).
Recrutare
  • Gestionarea informațiilor cu privire la aplicanții pentru posturile disponibile
  • Posibilitatea de a căuta în baza de date, prin folosirea unor cuvinte cheie (cum ar fi nivelul de senioritate al angajaților/ candidaților, locație etc)
  • Stocarea testelor pentru aplicanți, teste ce pot fi generate automat în funcție de parametrii stabiliți de către recruiter: nivel de dificultate, cunoștințe ce urmează a fi testate, număr de întrebări etc)
  • Previzionarea perioadelor în care activitatea de recrutare este mai intensă.

Tehnologii

Beneficii

1. Susține strategia de resurse umane, oferind o imagine de ansamblu asupra competențelor angajaților;

2. Permite specialiștilor din zona de HR să evalueze angajații actuali și să construiască un plan de dezvoltare pentru aceștia, ținând cont și de nevoile companiei;

3. Automatizează o varietate de activități repetitive specifice departamentului de HR (administrare, fise de prezență etc);

4. Permite angajaților să își dedice timpul exclusiv activităților relevante;

5. Aplicația poate fi utilizată de companii cu locații în mai multe țări și poate fi configurată pentru a importa date în funcție de locație, cum ar fi sărbătorile naționale din țările respective;

6. Soluția este eficientă indiferent de numărul de angajați din companie (poate suporta un număr nelimitat de utilizatori);

7. Modulele pot fi customizate la cerere, în funcție de necesitățile clienților;

8. Pot fi create rapoarte personalizate cu privire la activitatea angajaților, oferind informații precum prezență, competențe și altele;

9. Interfața este customizabila și ușor de folosit;

10. Versiune mobilă a aplicației;

11. Stocare de infrormații „on premises” sau în Cloud, la cerere.

ARUNCĂ O PRIVIRE!

Vezi cum arată produsele noastre și află cum poți folosi câteva din cele mai populare funcționalități. Toate soluțiile sunt customizabile, așadar, dacă vrei să afli mai multe detalii despre acestea, contactează-ne și noi vom lua legătura cu tine în cel mai scurt timp!


Studii de caz

Ei au încredere în noi!

Companii similare cu cea pe care o reprezinți folosesc produsele și serviciile noastre! Află detalii despre proiectele pe care le desfășurăm împreună cu clienți locali sau internaționali, citește poveștile lor de succes și descoperă cum colaborarea cu EXE Software îți poate rezolva problemele de business.

Mai mult

Whitepaper

Practici și sfaturi eficiente

Descarcă și citește ghiduri complexe, care te vor ajuta să fii la curent cu ultimele tendințe din tehnologii precum BI, dezvoltare de software la comandă și alte subiecte din IT. Află cum diverse soluții software pot contribui la creșterea afacerii tale.

Mai mult

Blog

Fragmente din lumea tehnologiei

Citește cele mai noi știri din lumea IT și află despre practici de succes. Descoperă ce se ascunde în spatele celor mai noi tehnologii, care sunt cele mai populare tendințe în diverse industrii și cum poți implementa soluții inovative pentru afacerea ta.

Mai mult

CÂȚIVA CLIENȚI CARE FOLOSESC PRODUSELE NOASTRE

Pentru noi, “We are în this together” este mai mult decât un simplu motto – este modul în care ne desfășurăm activitatea. Suntem alături de clienții noștri pană la finalul proiectului, ghidându-i în fiecare etapă pentru a obține cele mai potrivite soluții software.