DDM folosește aplicația HR dezvoltată de EXE Software pentru facilitarea proceselor interne

Află mai multe

Prezentarea Companiei

DDM este o companie specializată în achiziționarea și gestionarea de împrumuturi performante și neperformante, a cărei activitate se desfășoară predominant în Europa de Sud, Centrală și de Est (SCEE), în țări precum Croația, Grecia, Slovenia, Republica Cehă, România sau Ungaria. Compania a fost fondată în anul 2007 și în primii cinci ani de la înființare, a reușit să achiziționeze 50 de portofolii, devenind un investitor de încredere în domeniul activelor neperformante.

În acest moment, având 12 ani de experiență în domeniul investițiilor și creanțelor, DDM reprezintă o rețea extinsă de agenții specializate din întreaga Europă, oferind servicii de calitate, condiții cu risc redus și un model de afaceri flexibil și scalabil pentru afaceri ce activează în diverse industrii și piețe.

Rezumat

DDM este investitor și administrator de active, neavând ca sarcină directă colectarea de creanțe, activitate pe care o externalizează către o serie de agenții specializate. Încă de la început, compania a pus accent pe gestionarea activelor neperformante. DDM are o experiență dovedită în administrarea a peste 90 de portofolii în 11 piețe și continuă să pună accent pe performanță și excelență.

Având în vedere dezvoltarea pe care compania a cunoscut-o în ultimii ani, a avut loc și o creștere a personalului din cadrul DDM, astfel apărând dificultăți în ceea ce privește procesele de Resurse Umane. De exemplu, echipele de management nu aveau o soluție propice pentru a susține procesul de aprobare a cererilor de concediu venite din partea angajaților. Acest lucru genera numeroase probleme, cum ar fi lipsa unei evidențe clare a zilelor de concediu disponibile pentru fiecare angajat. De asemenea, din această cauză, angajații din zona de HR erau nevoiți să efectueze operațiuni complexe.

Începutul colaborării

În acest context, DDM avea nevoie de o soluție de care să beneficieze toți angajații, oferindu-le atât managerilor cât și mebrilor echipelor informații exacte și actualizate cu privire la zilele de concediu.

EXE Software era deja partener al DDM pentru zona de dezvoltare de software, iar colaborarea dintre cele două companii era una de success. Așadar, atunci când a fost momentul alegerii unui furnizor de software pentru o soluție nouă, decizia a fost una evidentă. În plus, EXE deja folosea o aplicație dezvoltată intern și dedicată proceselor de HR, care acoperea parțial cerințele celor de la DDM. După aflarea specificațiilor, dezvoltatorul a fost de accord să personalizeze aplicația, iar implementarea a avut loc în cel mai scurt timp.

Primul proiect desfășurat în parteneriat de către cele două companii a avut loc în 2014, atunci când DDM căuta un furnizor de servicii software. Unul din specialiștii IT lucrase în trecut cu EXE, recomandând compania ca fiind un partener de încredere. DDM era în căutare de support pentru dezvoltarea unei aplicații care să faciliteze diverse procese de HR, în special situația concediilor angajaților.

Desfășurarea proiectului

EXE Software deja folosea o aplicație similară cu cea de care avea nevoie DDM, așadar începerea noului proiect a avut loc imediat. Soluția existentă fusese gândită și dezvoltată pentru a raspunde nevoilor interne ale departamentului de HR al EXE Software. În primele stadii ale colaborării, furnizorul de software a prezentat aplicația, astfel încât reprezentanții DDM să înțeleagă mai bine  funcționalitățile acesteia. Ulterior, o echipă formată din IT Project Manager, specialist IT și specialist HR a pregătit specificațiile pentru a adăuga noi funcționalități. EXE Software a implementat cerințele în aproximativ o luna, iar testarea a mai durat încă doua săptămâni. După implementare, au mai fost adăugate și alte funcționalități, precum notificarea automată a administratorului pentru cereri în așteptare sau calcularea zilelor de concediu rămase disponibile, la o anumită dată.

Soluția și rezultatele

În acest moment, toți angajații DDM folosesc aplicația dezvoltată de EXE Software, aceștia făcând parte din trei categorii, aferente rolurilor de Administrator, Manager și Utilizator. Aplicația a fost foarte bine primită, iar feedback-ul a fost unul pozitiv, deoarece soluția este ușor de accesat, are o interfață prietenoasă și reduce timpul de efectuare a numeroase operațiuni. În plus, oferă o imagine de ansamblu asupra prezenței angajaților la birou.

Soluția oferită de EXE Software a adus beneficii tuturor utilizatorilor din cadrul DDM. A îmbunătățit procesul de aprobare al concediilor de diverse tipuri (odihnă, medical, activitate remote, deplasări etc) și poate fi integrată cu Outlook, astfel încât informațiile provin din surse diverse, pentru o mai bună supraveghere a prezenței zilnice. Mai mult, baza de date integrată în această soluție reprezintă o sursă complexă de informații cu privire la datele angajaților, folosită și de alte aplicații din companie. Având în vedere impactul pozitiv pe care implementarea Pro HR App l-a avut, DDM ia în considerare integrarea altor module care să faciliteze diverse zone ale departamentului de HR.