L’Oreal folosește esFields pentru colectarea și raportarea datelor din teren

12/09/20184 Minute

Prezentarea Companiei

Cu o istorie de peste 100 de ani, L’Oréal este lider mondial în industria frumuseții, compania fiind prezentă în mai mult de 140 de țări de pe cinci continente.
De peste 20 de ani, L’Oréal România există ca entitate distinctă și își propune să ofere clienților săi cele mai calitative produse cosmetice. În acest moment, compania are un protofoliu de 18 branduri internaționale, ce fac parte din 4 divizii distincte, distribuite în întreaga țară cu ajutorul a aproximativ 250 de angajați.

Rezumat

Înainte de folosirea esFields, L’Oréal România întâmpina provocări în asigurarea transparența operațiunilor de vânzări din teren și corelarea lor cu operațiunile interne. De asemenea, era necesară gestionarea activității fiecărui angajat, incluzând detalii precum prezența la program, pontaj, check-in și check-out, locație etc. Astfel, se putea obține și disciplinarea echipelor din teren, precum și motivarea agenților prin prezentarea de statistici asupra propriei activități.

Obiective

  • Monitorizarea campaniilor promoționale și gestionarea rapoartelor de vânzări;
  • Vizualizarea tranzacțiilor la punctele de vânzare, a produselor și valoarea vânzărilor înregistrate;
  • Monitorizarea vânzărilor și a orarului de lucru, în timp real;
  • Colectarea automată și centralizarea eficientă a datelor din teren;
  • Urmărirea interacțiunii dintre angajați și clienți.

Soluții și rezultate

Colaborarea dintre EXE Software și L’Oréal România a început în anul 2002, iar în 2017 a fost continuată cu proiectul esFields. Făcând parte dintr-o industrie dinamică, L’Oréal România avea nevoie de o soluție customizabila, pentru a colecta în mod eficient informațiile de la fiecare centru de vânzare și a obține rapoarte ușor de construit, accesat și înțeles. De asemenea, fiind o industrie dinamică, timpul de răspuns la cerințe noi, modificări de proceduri sau adăugarea de informații noi, trebuia să fie cât mai mic.

Echipa EXE a fost foarte receptivă și flexibilă, înțelegând nevoile de business și traducându-le într-o soluție complexă și totuși ușor de folosit. Aplicația esFields a fost adaptată nevoilor L’Oréal, iar în acest moment rapoartele generate sunt folosite de întreaga companie, în mai multe zone ale business-ului: marketing (pentru corelarea datelor din teren cu situația raportată intern), training (prin evaluări calitative ale echipelor), key accounts (evoluția vânzărilor și status în timp real), etc.

Folosind soluția oferită de EXE Software, L’Oréal România a atins un procentaj de peste 90% în ceea ce privește acuratețea datelor din teren, greșelile fiind datorate factorului uman, cum este de așteptat. În continuare, colaboararea se desfășoară fără probleme de comunicare, respectând deadline-urile și urmând un mod de lucru bine stabilit și eficient.

Clienți

Ce spun clienții noștri

Ionela Mandrescu

Trade Marketing la L’Oréal România

EsFields ne-a surprins la momentul potrivit în parcursul nostru spre succes. And we dit it! S-a creat o simbioză încă de la începutul colaborării între nevoile L’Oréal și know how-ul EXE Software! Consider că facem parte dintr-o echipă și urmărim același obiectiv de performanță, mesajul este linear și asta ne ajută să evoluăm. Testăm, învățam, explorăm noi strategii și ne bucurăm de rezultate.